Se apropie cu pași repezi sfârșitul anului 2021, un an cu multe provocări, de tot felul, pentru cea mai mare parte a companiilor din România. Însă indiferent de contextul socio-economic actual, una dintre tendințele accelerate de către pandemie a fost digitalizarea.
Industrii precum cea HoReCa, muzicală, a spectacolelor, cea aerospațială sau turismul au fost grav afectate de pandemie și au suferit șocuri fără precedent și s-au văzut nevoite să se readapteze pentru a supraviețui. În același timp, alte sectoare economice, precum cel alimentar sau al bunurilor de larg consum au făcut pasul către online și au continuat să se dezvolte.
Ultimele 2 luni ale anului sunt dedicate, de regulă, strategiilor de business și marketing și alocării bugetelor pentru următorul an fiscal.
Dacă la sfârșitul anului 2019 cea mai mare parte din bugetul de promovare era pentru mediul offline, acum, la sfârșitul anului 2021, bugetul de marketing este redirecționat, într-o proporție semnificativă, promovării în mediul online.
Digitalizare într-un ritm alert
Multe companii au renunțat la spațiile închiriate pentru sedii și lucrează remote, asta însemnând că nevoia digitalizării a crescut semnificativ. Pentru companiile mici și mijlocii, în special, situația devine cu atât mai dificilă, cu cât în perioada pre-covid, nivelul de digitalizare era destul de redus. Firmele respective aveau angajată o persoană pentru a emite facturile, un contabil care le prelua și le introducea manual în program, făcea declarațiile lunar sau trimestrial și le depunea fizic la administrațiile fiscale. În acest context, a devenit o provocare pentru o firmă să treacă într-un timp relativ scurt și aproape forțat la folosirea instrumentelor online pentru toate astea.
“Provocarea a fost și este încă mare pentru multe companii mici și mijlocii, dar trebuie să înțelegem că digitalizarea nu ne mai așteaptă să ne gândim, să cântărim, să amânăm, trebuie făcută rapid și sigur dacă dorim ca afacerea pe care o conducem să reziste și să crească. Pentru aceste companii și nu numai am lansat un produs nou, o platformă CRM, ușor de folosit, rapidă, sigură, flexibilă” explică managerul companiei AMC WEBSOFT.
Dacă companiile mari au resurse financiare și umane să pună bazele unui sistem propriu destinat managementului, provocarea pentru companiile mici este să aleagă un sistem CRM existent pe piață care să răspundă nevoilor acestora.
Sistemul CRM creat de AMC oferă o serie de beneficii și flexibilitate pentru companiile mici și mijlocii:
– Client de e-mail
– Funcția Utilizatori multipli
– Funcția calendar
– Evidență clienți potențiali și clienți
– Realizare oferte
– Redactare contracte și acte adiționale, evidența lor și notificări atunci când expiră
– Emitere facturi fiscale și facturi recurente
– Încasări cash (emitere chitanțe), prin bancă sau cu cardul
– Evidență furnizori, facturi furnizori și reminder pentru facturile scadente sau depășite
– Raportare și export rapoarte în format PDF, XLS si XML pentru încărcare în SAGA
– Toate funcționalitățile de care companiile mici și mijlocii au nevoie pentru managementul operațiunilor se găsesc pe o singură platformă online.
CRM-ul poate fi testat GRATUIT, 30 de zile. Pentru mai multe detalii despre CRM accesați https://www.crmamc.ro/
Despre AMC WEBSOFT
AMC WEBSOFT este o companie de dezvoltare software, web design și promovare online, cu sediul in Craiova, ce oferă servicii complete, flexibile, la preturi accesibile precum și produse software inovatoare. Portofoliul companiei demonstrează încrederea clienților și a partenerilor în serviciile și produsele software furnizate.