Primăria Municipiului Slatina a lansat aplicația „Cred în Slatina” prin care slătinenii pot sesiza problemele din zona administrativă.
„Cred în Slatina” devine aplicația slătinenilor pentru informare și comunicare cu administrația și este disponibilă pe orice tip de dispozitiv mobil. Slătinenii o pot descărca gratuit, își creează un cont și printr-o simplă poză pot trimite sesizarea, apoi pot verifica dacă a fost soluționată sau nu.
Aplicația permite administrației publice locale să intervină mai rapid în soluționarea problemelor punctuale transmise de către cetățeni, de la gropile de pe străzi, câinii fără stăpân și până la colectarea deșeurilor sau probleme care țin de ordinea publică.
Locuitorii municipiului Slatina pot face astfel, sesizări în timp real, de la fața locului, atunci când întâmpină probleme administrative. Prin intermediul aplicației, solicitările cetățenilor sunt preluate direct de compartimentul responsabil din cadrul primăriei, iar utilizatorii pot urmări permanent stadiul sesizărilor.
”Îi rog pe locuitorii municipiului Slatina să o descarce. În această aplicație ne pot semnala diferite probleme, de la cele legate de iluminatul public pe raza orașului, la semafoare defecte sau probleme referitoare la câinii vagabonzi, mobilierul urban sau orice altceva consideră necesar. Este o aplicație intuitivă, foarte ușor de folosit de către oameni și va fi mijlocul de comunicare, mult mai direct, între locuitorii Municipiului Slatina și noi. Este o persoană desemnată în primărie pentru preluarea tuturor reclamațiilor înregistrate și sesizărilor, urmând a fi distribuite, după caz, direcțiilor de specialitate. Există în această aplicație și un modul de informare, prin care noi îi putem informa pe locuitorii Municipiului Slatina cu privire la diferite lucruri pe care administrația le face, dar și un modul de sondaj, în care, oamenii vor fi întrebați în legătură cu anumite proiecte”, a declarat Mario De Mezzo, primarul Municipiului Slatina.